Wednesday, November 25, 2009

MoDuS OpErANdi BeRmULa..

ok kali niee modus operandinya...hohohoho korang rase pe..hurm ni aku kasi hint exclusive dm blog aku ni jergh..smalam gak sompek cari present untk bie aku nye beshday lak coming soon..sompaek la gak singah Seremban Parade..x amek masa yg lame pong sobab nk magrib kan..hohoho then aku ade terlihat satu bende yg aku kire dia akn suke..santek gak la..price pun hurmm boleh tahan la..pastu x lengah terus g kaunter bayar laa..then sape nk membungkusnya????hohohoho ultrament kamet datanggggg!!!! hahahhaha aku la yg akn mendesign nyer..pe guna ade dip graphic design kan kan hahahha
(poyo lak ai nurul neh hahahah) pe lagieh..ni la alatan2 nyer..

modus operandi bermula dari sekarang..1..2..


tak lama aku wat deh..20 minit da siap...dan hasilnya taraaaaaa....beshday bie aku coming soon haa..present da siap boli..takpola sumbek an dulu lam lemari..hehehe





HaPpY BeLaTeD bEsHdAy CaYuNkKkK....:)

No comments:

 
Copyright © 2009 ceritera comeyy sane sini.diskusi.hiburan.isu semasa.etc.