Tuesday, November 24, 2009

2012???

yezzaaaa..aku nak cakap ngan korang sekuel cite nie memang besh..aku da tgk da ngan tunang aku aritu..x silap 22 November 2009 jam 3.30 ptg kot..mule2 rancang ride to JJ jerk..yaAllah..ramai nyer umat..huhuhu maun x eh cuti sekolah lah katakan..GSC utk cite nie full dowh..huhuuhuh harap aku nak tgk..kempunan lah aku huhuhu aku da rancang baekkkk punye ngan tunang nk poie tgk..bilo da full kitorang maleh tunggu terus ride ti erawalk huhuhu first tym going there..huhuhuhu aku cakap la ngan korang klu nk shopping jgn berangan nk poie erawalk tue..nyesal beb!!bkn nyer de bende..shopping mall pun baru nak bernafas huhu mati punca aku kek situ huhu tp motifnya bkn nk poie shopping ok..tp tgk movieee cite ni la..nk tgk pkul 3.30ptg..seb bek ade 3 je lg seat..perghhhh...copek2 aku suh tunang aku book..heheh tak kempunan la aku nk nengok cite tuh hahahha berbunga rianggg siottt..ape yg pasti dalam filem itu kemusnahan, kehancuran akan jadi sekelip mata sahaja..mungkin cerita itu hanya fiksyen tetapi menyuruh kita berfikir tentang kejadian kiamat itu..utk filem ini aku bagi 5 Star..menarik utk di tonton..sape yg belum poie..sile poie tgk skank..besh!

No comments:

 
Copyright © 2009 ceritera comeyy sane sini.diskusi.hiburan.isu semasa.etc.