Monday, November 23, 2009

sEKiAn LaMa MenYePi...:)

hi ouls..huhuhu sekian lama menyepi tajuk aku kali ni..sepi bkn bermakna aku senyap terus la kan..cuma lama x berblogging nie..al maklumlah sibuk ngan keje..tp aku slalu on Facbook aku..sepsape yg belum invite aku jd fren just add je aku ok..so, aku rasa aku ingin kembali berblogging..aku pasti ada kawan2 yg merindui hasil nurkilan warkahku yg x seberapa nie kan..huhuhu byk benda ikutkan nk story tp rasa macam da basi sket citer tuh..actually, tym final bola tempoh hari n9 Vs Kelantan tuh..huhuhu memang laaa amat teruja kan tym tuh..huhuh biarpun x dapek poie kek bukit jalil tuh tp den n fmily tak ketinggalan tau menonton kek umah jo..hahhaha lg feel beb!!siap makan cekedis lg hahahha newey congrats! n9...huhuhu tp macam xde kene ngene ngan title aku kek ateh tu kan..

No comments:

 
Copyright © 2009 ceritera comeyy sane sini.diskusi.hiburan.isu semasa.etc.