Monday, November 23, 2009

MyBesHdAy Ari tUe..:) 14 oktober 2009

huhuhu agak lewat sket den upload pic nie..harap x basi la korang membaca nyer k..nak cite sket..aritu my beshday taU (hahaha sket nyer poyo nurul nie..siap nk promote lak tuh huh!)14/10/2009 gonaplah usia den yg ke-25 taun huhuhu da besar da aku nih huhuhu xde apa nk digambarkan perasaan aku nie melainkan syukur yg ku panjatkan pada ilahi..di usia ini aku masih lg bernafas di bumimu YaAllah..mungkin inilah nikmat dunia yg aku rasai tika ini..hurmmm..mule2 xde la nk target ape deh..ye la..xkan nak wat beshday party cam nie..

mase kocik2 lu bulih la..huhuhuh

la ni aku x mengharapkan apa2 pun...yg penting aku harapkan doa dan keberkatan saja.huhuh tym ayh balik keje tibe2 tengah syok tgk tv, ayh ketuk pintu then siap leh nyayi lgu beshday kek den huhuhuhuhu sadis lak ai..lansung den poluk ayh den..mak pun sama..lately my bro n wife pun datang..just give me some present..guess wht??hohoho adalah knnn...ni la kek yg my father n mother da rancangkan nak bg kek den hhhu tak kisah laa price dier murah ke mahal ke..ingatan tu cukup bermakna buat aku tau



dan tunang tersayang pun datangla ke rumah sekali..siap bawa kek n present 4 me huhuhuh thanks sayang..coz celebrate my beshday kek umah..huhuhuhu da pueh nangis sbenar nyerr..x mo nagis lg..huhuhuh



n nilah adiah yg tunangku berikan padaku..ape dier???x yah la aku nk kongsi kat korang sume k..biase2 jeeeeeeeee...:)



n last aku n b pong poie la dinner..kek mano location ea??huhuhuh kek sini la..:)




sedapkan float nih hohohoh




No comments:

 
Copyright © 2009 ceritera comeyy sane sini.diskusi.hiburan.isu semasa.etc.